Hasretmit Fulyag merhaba Bn ilk zamanlar iki hafta bir gittim iki kez sonra doktor ayda bir gel dedi ama Bn bir ay dolmadan özele gitmeyi düşünüyorum 🤔
HlyaZengin Fulyag ilk 10 gunde 2kez gittim şimdi ayda bir dedi doktor. Zaten çok fazla gidilmesi önerilmiyor
Fulyag Hasretmit BEn özele gidiyorum 3 haftada 3 kez gittim ama doktor değiştirdim o da 1 ay sonra gelebilirsin dedi o yüzden merak ettim 😊
Fulyag HlyaZengin Ben de yaklaşık 3 haftada 3 kez gittim dün en son kalp atışını duyduk doktor 1 ay sonraya randevu verdi şimdilik gelmene gerek yok dedi doktor değiştirdim de o yüzden merak ettim 😊
HlyaZengin Hasretmit inşallah canım. Korkma en güzeli ve en sağlıklısı Allah yardım ediyor. Benim oğlum sezeryan olduğu için ikinciyi bana sormuyor bile direkt sezeryan dedi 🙄
Hasretmit Kalp atışalarını soran varmı Bn unuttum bu kez sorcam 140 altı erkek üstü mü kızdı acaba ??
Deletedmom19 Hasretmit kalp atışı 146 yada 156 dedi sanırım 6 bişeydi ama kız erkekle alakalı olduğunu sanmıyorum canım