Kucukannee 1ogrencianne mervesengll İçimde hurma ağacı çıktı hurma yemekten ve her gün yürüyorum ama tık yok😐
1ogrencianne Kucukannee ben de yemeye başlayacağım bir de merdiven çıkın diyorlar onu da deneyeceğim işe yarayacak mı bakalım 😂
mervesengll Kucukannee bugün 3 saat yürüdüm yapmadığım şey kalmadı şimdi 8 dakikada bir ağrı giriyor bakalım ne olack
Kucukannee 1ogrencianne arkadaşım meryem ana eli otu verdi acaba açılma olmadan suya koysam açılma olur mu sanci baslar mi ya vallahi bel agrisina dayanamiyorum geceleri tuvalette uyuyorum
Duygu_lu Kucukannee yok canım ben daha doğurmadım 😂 37. Haftamız inşallah 38 de bir aksilik olmazsa sezeryan bekliyoruz bu Cuma gün alıcaz
Kucukannee 1ogrencianne ay heyecan basti yaa nasil yapicaz onu elemneşrahleke, fatiha, nas-felak binde ayetel kursi okuyacaz sonrasini bilmiyoruum
Kucukannee 1ogrencianne of heyecan bastııı hemen otu suya koyayım ama korkuyorum ya hic acilma falan yok
1ogrencianne Kucukannee netten bakmıştım o sudan da içilebilir bir bardaktan fazla olmayacak şekilde diyordu. Suya koyunca dua falan okuyosun o el şeklinde açılıyormuş o açılınca snn de açılman oluyormuş 😂
irem01 bizde bekliyoruz halen gelen giden yok🤷♀️ 38+1 olduk. bebek kanala inmeye başlamış nst de sancı da cıktı ama ben hissetmiyorum birşey. ne kadar sürer acaba çok sabırsızım 🤗
Kucukannee irem01 beni ebe eliyle kontrol etti karnimi dogum kanalina inmis olmasi gerektigi gibi dedi ama ne gelen var ne giden
irem01 Kucukannee peki sen hissediyor musun kasıklarında baskı ağrı falan? nst girdin mi sancı var mı
Sirincili Kucukannee aynı bende öyleyim canım kafası baya aşağoda dedi ama ne sancı var ne açılma daha napıcam bilmiyorum