Kucukannee Hanımlar, güzel Eylül annelerim, doğurdunuz mu hepiniz ya ben mi kaldım geriye tek? 38+6.. Zaman geçmediği için saldım baya artık her gün bugün büyük gün mu dir düşünmüyorum gelmiyor 😄😄🐥
Sirincili 38+5 canım doğurmadım burdayım dün çatı muayenesi oldum hala gelen giden yok herkes arayıp duruyor 🥺
Nurlella Sirincili sorma arayıp daha doğmadımı normal mi sezeryanmi çeşit çeşit bunaltan sorular vizede geliyor😀😓
Kucukannee Ceyo35 Belirsiz5217 Aydan35 Nurlella valla ara ara sancılarım oluyo 15 dk sürüyor falan sonra gidiyor 😄 bi hevesle aha diyorum yoksa🤔 sonra geçiyor😒
Anneyimki Yok yok yanlız degil sin dogurmadık daha. 37.4üz şu erken doguranların postlarını okuyorum imreniyorum. 🤯😜🤭
Kucukannee 1ogrencianne mervesengll İçimde hurma ağacı çıktı hurma yemekten ve her gün yürüyorum ama tık yok😐