Sirincili benim de gebeliğin başından beri hep aşağıda yukarı çıkmadı hiç. aşağı baskı yapıyordu gecen hafta bi gelişme yoktu sancı açılma yoktu. 1 haftadır sürekli yürüyorum merdiven inip çıkıyorum çömelme hareketi yapıyorum. bunlar mi etkiledi bilmiyorum ama bugün kanala inmeye başlamış dedi nst de sancı çıktı. ebe bol yürüyüş yap çömelme hareketi yap sıcak duş al doğumu hızlandırır dedi