Aslimmm Ftsfts benim de girdi canım.. hanimefendinin simdi keyfini bekliyoruz ne zaman aramıza gelecek diye 😇
Naznaz Aslimmm benim doktorda takip et sürekli dedi 12 den asagı inmiyor alışık olmadıgım icin tuhaf bi hale girdim
Naznaz HakanSerpilAkbulut üzülme cnm kaç haftalık suan dönebilir 36 37 de hatta dogum anında dönen bebiş varmış
Aslimmm Ftsfts canim o gün deli gibi karnımı şişirdi bi yerlerde toplandi biseler yapiyo noluyo dedik.. ertesi gun kontrolumuz vardi dönmüş dedi doktor.. aşağı dogru evet rahatlama oluyo göğüsün altında hafif bi bosalma hissediyorsun.. bide 2 gundur bizim hareketlerimiz azaldi ama onun öncesi kıpır kıpır dı harekette degisiklik olmuyo ayy cok uzun yazdim kusra bakma
Zuzu Ftsfts ahh onu kesinlikle anlıyorsun canım,bi kere göbüş aşağı doğru iniyor nefesin rahatlıyor ama aşağıya yaptığı baskı çok fena,resmen yürütmüyor.Sürekli çişin varmış hissi oluyor ama bi gidiyosun bi damla.Oturamıyosun bacakların kapanmıyo falan 🙈
Ftsfts Aslimmm Uzun olsun canım uzun olsun 🤗 bilgilenince güzel oluyor çok teşekkür ederim 🙏🏻🙏🏻 Sağlıkla doğsun inşallah 🤲🏻
tugba04 Bizde 39 olduk son bir haftamiz ama oglusumun gelmeye niyeti yokmus malesef dogum kanalinada girmemis hala ama benim asagiya baski oluyo yinede nasil girmediyse halada 😃 haftaya kadar dogmazsa duruma gore bakcaz dedi doktorum
SenaFratzbek Pazartesi son kontrolüm var bebek kafası rahime girerse normle gidicez bi hafta daha beklıcem girmese 7 si sezeryan dualarınızı eksik etmeyin Annelerrr 🙏
aslicerkan Naznaz merak ,heyecan, bütün duygular var ortaya karışık Rabbim izin verirse Nisanda anne olmus olcagiz evimiz cennet kokacak insAllah hepimizin saglikla gelsin insAllah 💐🤗
tubibon Naznaz hala bekliyorum oğlumu doğmadı bebisim sizinki doğdu mu bir bütün olarak yaşamayı seviyoruz galiba bebegimle doğmak istemiyor 40+3 e geldik
Naznaz tubibon p.tesi sezaryene girecegim☺ maşallah baya olmuş inşallah bir an önce saglıcakla gelir paşa🙏🏻
Oglumveannesi tubibon doktorunuz ne diyor .Benimki de gelmedi ama doktorum suni sanci vermeyi teklif ediyor 😣