Tbrk Naznaz bnde 36 oldum bugun💞 korkuyorum aglayasim geliyor aklima geldikce. Bnm hafiften bel agrilarim basladi. Bide kalcalarim agriyor adet olcagim zamanda agrirdi boyke☹
Naznaz tubibon bende o tekmelerini özleyecegim sanırım şuan bile kıpır kıpır o da heyecanlı herhalde kavusacagız bu ay diye 😇 MerveTaer vallahi ne yalan söyleyeyim sacmaladım dogum videosu cok izledim normalde canım kıymetli değildir ama nasıl bir deneyim olacak bilemediğim için biraz korku var bende
tubibon Naznaz hala bekliyorum oğlumu doğmadı bebisim sizinki doğdu mu bir bütün olarak yaşamayı seviyoruz galiba bebegimle doğmak istemiyor 40+3 e geldik
Naznaz MerveTaer onu düşündükçe hevesleniyorum bir an önce gelsin o gün diye 😊 belli değil henüz canım bebek iriymiş ama doktorum yinede hemen sezaryen demek istemiyor bekleyecekmişiz dogum anına kadar normal doğum yapamayacak gibi olursam alacakmış 37 de karar verecek sanırım
Tbrk Naznaz ben 34te girdim cnm sanci cikmadi. Bir hafta sonra gidicem doktora. Dedigin gibi dogum seklide belli degil geriliyor insan. Bide bn duz uzaninca nefes alamazdim. Nefes darligi baya azaldi sanirim asagi indi baya bebek
MerveTaer Naznaz hayırlısı olsun Doğum şekli önemli değil sağlıkla hem annenin hem bebeğin kurtulması ve korunması daha önemli
Aslimmm Naznaz amin canım hepimize 🙏bende hem kavuşmak istiyorum hemde ikimizin bu özel bağını özleyeceğim biliyorum.. ama artık kucağa alma vakti geldi sanırım sarılıp koklamak istiyorum görmeden aşık olmak bizim annelerin hikayesi😇 sende hazırlıklı ol nst sanci çıkıyorsa heran hersey olabilir😇
Naznaz Aslimmm çıkıyor mu anlamadım ki canım 39-50 arası gidip geliyordu. Aynen bende cok özleyecegm güzel bir hamilelik geçirdim üzmedi beni cok canım kızım inşallah doğduklarında da saglıcakla huzurla geciririz her günümüzü ne garip yakında ailemize hic tanışmadıgımız ama herkesten cok sevdiğimiz bir melek gelecek düşündükçe heyecanlanıyorum 😇
Naznaz Bir de bu sıra tansiyonum yükseldi nedense normalde 9-5 veya 10-6 cıkardı şimdi 13-7 yi bile görüyorum sizde var mu böyle bir durum
Naznaz Tbrk sen söyleyince farkettim suan sırtüstü uzandım nefes darlıgım yok önceden organlarım bogazıma toplanıyor gibi gelirdi nefessiz kalırdım 🙂 bende bir gün önce girdiğimde çıkmamıştı bir gün sonra az sancı cıktı cnm o hic belli olmuyor. Doktorumuz bizi iki hafta kendi halimize bıraktı 🙂 12 sinde gidicez bakalım ne diyecek
Zuzu Naznaz sata göre son 23 ama hiç bekleyeceğini sanmıyorum.Benim kız gelecek gibi duruyor 🙈 bel ve kasık ağrılarım yavaştan başladı çünküüüü 👼🏻Birde kendisi zaten doğum kanalında bakalım
Naznaz Zuzu maşallah canım bizim ki inmemiş sanırım hala kanala açılmamda yok ama sancım var gelir mi gelmez mi hic bilmiyorum 😊
Naznaz burcuali38 korkma canm gerçekten kasmayınca bitiyor hemen doktor alttan muayene etmek zorundayım dedi ben çatı muayenesi beklemiyodum bir anda oldu bitti şaşırdım kaldım 🙂
Skrnslmn Naznaz en büyük korkumdu erken doğum ama nasipte ne varsa o oluyo strese de bağlı tabi öyle sancılar yaşanıyor ki ama yine de gelmiyor 🤣😃 gönlünüzce zamanında olur inşAllah 🙏🏻 Heyecanı da ayrı bişey ya
Naznaz Skrnslmn aynen ben de hep erken gelecek diyordum hala gelme ihtimali var bakalım ne yapacak prensesim 😇 hayırlısıyla kucagımıza alalım hepimiz inşallah 🙏🏻🙏🏻
Ftsfts Heyecan geceleri geliyor 😍 Kızlar Doğum kanalına giren var mı bebeği aranızda ? Değişim nedir ? Anlayabildiniz mi ??
Aslimmm Ftsfts benim de girdi canım.. hanimefendinin simdi keyfini bekliyoruz ne zaman aramıza gelecek diye 😇
Zuzu Ftsfts ahh onu kesinlikle anlıyorsun canım,bi kere göbüş aşağı doğru iniyor nefesin rahatlıyor ama aşağıya yaptığı baskı çok fena,resmen yürütmüyor.Sürekli çişin varmış hissi oluyor ama bi gidiyosun bi damla.Oturamıyosun bacakların kapanmıyo falan 🙈