ElifBiryol bizde yarın 36 haftalık oluyoruz bebiş bir ay önden gidiyor benimde iki gündür sancılarım başladı bende korkmuyor değilim bir de doğum şeklimizde kesin değil oda stres yaptırıyor bilemedim ki Allah yardımcımız olsun 🙂
Yayla off cok az kalmış Allah tek avazda kurtarmayı nasip etsin güzel saglıcakla gecsin dogumun inşallah canm normal mi olacak
Aslimmm al benden de o kdr 😊
HakanSerpilAkbulut bizimde sata göre son 29 ama bebişin gelişimine göre iki haftaya kalmaz 😄 bakalım normal mi gelecek cok karışık duygular içindeyim