Bende 23+4 teyim kizimla😊 sevgi damar kucukazaya gidiyorum en başından beri. Gayet te memnunum. Ben aşırı soru soran biriyim kadın sağolsun sabırla cevaplıyor hepsini doğuma falan da kendi girecek bizzat. Ayrıca anne ya da bebekte sorun olmadığı sürece kesinlikle normal doğum taraftarı ben cok memnunum.