Ben Adatıp Reyhan hanıma gidiyordum memnundum ama sevilay hanımı herkez çok metedince birde kendim deneyip görmek istedim iyi ki gitmişim diyorum Güleryüz’le herşeyin doğal olanını tercih eden bir doktor tavsiye edebilirim. Reyhan hanımda iyi ama sezeryancı diye anılıyor o yüzden değiştirmemde etkin rol oynadı.