Doktor işi biraz karşılıklı elektriğin tutmasıyla alakalı bence. O yüzden herkes bi kez deneyip görmeli diye düşünüyorum. Devlet hastanesinde de kaydınız olsun özel hastane bi problem olduğunda devlete yönlendiriyo birçok arkadaşım özele gidip problem yaşayınca devlette doğurmak zorunda kaldı her duruma hazırlıklı olmak lazım diye düşünüyorum. Mehmet sühha bostancı devlet hastanesinde çok memnunum ben kendisinden ve de çok bilgilidir. Ama sıra bulmak çok zor 😢