Tbberk bncede değiştirin. Ay felaket tellalı gibi oldum ama o sevilayla ilgilide bişe duymuştum doğuma gitmemiş gece diye asistan doktorda ebelere emanet etmiş kadının bebeği ölmüş :s sonra adam hastaneyi dağatmış kadının kocası. Altınovadayken olmuş bu olay ama bunu ikinci üçüncü ağazlardan duydum doğruluğu hakkında emin değilim. Evet ilgili ama doğumlara işi varsa geceyse gitmiomuş