Bebisim_1208 bugün ikinci dozumu oldum. İlk dozda hiçbir şey hissetmedim. Bugün de ağrı yok. Sadece hemşirenin elinden olsa gerek ilacı verirken biraz yandı o kadar. İlk aşımı başka hemşire yapmıştı. Sıradan iğneden hiçbir farkı yoktu. Öyle korkulacak bir şey yok. Ne abarttılar şu aşı işini ya gerçekten.