Melisayenerli Bebisim_1208 kız daha bugun ilk dozu vuruldum ve 25 haftalıgım inan taş gibiyim ve hiç agrımadı sag koluma vurdurdum üstünede yatmıyorum 😊 bak dünde şeker yüklemesi yaptrdım tokluk inan ki oda çok normal gectibir bardak falan sekerli suydu ve bişi olmadı 1 saat bekleyıp kan idrar verdim sukur skıntı cıkmadı insanlar çok abartıyolar cok nazlanıyolar çoguda yalan söyluyor aman çok kötü diye bakma etrafına boşver
Iremgokce Bebisim_1208 ben aşırı korkuyodum iğneden çok korkardım bugğn oldum aşıyı hiç acım yok canım ....
sevmeh Bebisim_1208 çok abartıyorlar ya şu aşıyı hiç korkma git aşını ol canım hissetmedim bile İnan, sadece gece aşılı kolunun üzerine yatma bir kaç gün ağırıyor ben yatmıştım ağırdı kolum, 2. Dozda dikkat ettim ağrım olmadı