Bebisim_1208 canim bebegin icin me de olsa katlaniyorsun ama su dikkatimi cekti yok yalan soyluyorlar yok abartiyorlar ws.diye bence kimse abartmiyor bunye meselesi herkes bir degil ki herkeste ayni olsun acisi kimisinde daha az kimisinde daha fazla mesela Ben tam tamina bir hafta kolumun acisindan duramadim acile dahi gittim bu ne yalan ne de abartma doktor bu asinin agir oldugunu herkeste ayni reaksiyonu gostermedigini kiminin benim kadar aci cekebilecegini kiminin de hic hissetmedim atlatabilecegini soyledi simdi onun acidi bunun acimadi diyerek zaman kaybetme we bebegin icin git asini ol Ben onca aciya ragmen ikinci asiya kac gunum kaldi diye bakiyorum her gun Hersey canim ewladim icin inanin kendim icin olsa asla ikinci doza gitmezdim