Happymamizmir Ben Medicalpark Hastanesi’nde doğum yaptım.Dışarıdan fotoğrafçı ve organizasyon getiremiyorsunuz malesef.Sizin odayı süslemenize de izin vermiyorlar.Sadece ikramlıklarınızı,hediyelerinizi koyabiliyorsunuz.
Hastane keçeden kapı süsü gelip takıyor kapıya.Bir de lohusa şerbeti,lokum ve kuru pasta getiriyor birer tabak.