Burcu77 Gulgulcan ben bu pazar oldum once kan uyusmazligi icin kan aldilar sonuc negatifti ama yinede asi yapildi popodan yapiliyor hatta sanirim dogumdan sonra da bebek pozitifse 72 saat icinde yine yapilicak ikinci gebelikte sorun olmamasi icin. birde nette gordugum kadariyla bu asi 28 ve 30 hafta arasinda yapılıyormus doktorunuz nasil atladi boyle biseyi umarim bi sikinti olmuyordur
Burcu77 Gulgulcan yorumlari okumadan yazmistim sen pozitifsen kan uyusmazligi soz konusu olmaz canim zaten
Ozlemaliedy Minti bizdede kan uyuşmazlığı var ama bana 28.haftada yapmadı doktorum sadece dogunca 72 saat içinde yapacağız dedi. Benim hiç kanamam falan olmadı acaba ondanmı
Minti Ozlemaliedy 28. Haftada %90 yapılıyor doktorlar genelde risk almıyorlar doğumdan sonra kesinlikle yapılması gerek. Risk görmediği için yapmamış olabilir o haftalarda sizden indirekt coombs testi istedi mi?
Elifyor Ozlemaliedy benimde hiç kanamam olmadı testler de gayet normal çıktı ama doktor yine yaptı bana iğneyi çok önemli bir konu bu bence
birtutammutluluk Ozlemaliedy Bizdede uyuşmazlık var. İki ayrı özel hastanede ayrı ayrı doktorlara sordum ikiside eskiden 28. Haftada iğne vuruluyordu ama gerekmiyor artık dedi. Doğumdan sonra dedi ikiside. Ve bu konuyu defalarca sordum. Risk var mı diye. İlk bebekte risk yok sadece kanaman olursa mutlaka gel dedi. Endişeye gerek yok yani :) sadece Doğumdan sonraki 72 saati unutmayın :)
Ozlemaliedy Minti hayir canım istemedi bide ozel hastaneye gidiyorum ne anlamı kaldı şimdi. Surekli sordugumda gerek yok bana güvenmiyormusun dedi bende vardır bir bildigi dedim. Şimdide uzulüyorum. Persembe ameliyatım var ya sorun olursa ben ne yaparim
Baharberber @Minti canım bendede kan uyuşmazlığı var ama benim doktorum ilk hamilelik olduğu için gerek duymadı 24 haftalığım
Elifyor Baharberber zaten ilk bebekte sorun olmuyor o iğne 2. Bebek sağlıklı olsun diye yapılıyor yapılmazsa 2.bebek engelli olabiliyor. Yani ilk hamilelikte iğne kesinlikle yapılıyor canım
mutluyyyysaaak Gulgulcan bizde kan uyuşmazlığı vardı doğumdan sonra ipne yaptılar. kimilerne önceden yapıyolar
Ozlemaliedy Elifyor önemli olduğunu biliyorum ama doktoru dinledim sonucta bilgisi var diye şimdide neden yapmadi diyorum perşembe gunu sezeryan olacağım aklım takildı kaldı. Zaten stresliyim şimdi birde buna kafayı taktım inşallah bir sorun yaşamam
Elifyor Ozlemaliedy inşallah canım kötü düşünme doğumda yapacaktır herhalde yani yapması gerekir. Sağlıkla kucağına alırsın inşallah
sevdicek Ozlemaliedy bana da yapmadılar 33. Haftam bitti. Uyuşmazlık testim negatif doğumdan sonra vurucaz dedi bebeğin kanına bakıp. Doktoruna güven 😊
Nur___ Gulgulcan benim ki 30.haftamda yapıldı, ki doktor seçimi bana bırakmıştı, hatta eve gitmek için iki yol var hangisini seçersin dedi siz bilirsiniz diyince bem, soruyu yineledi, bende yapılsın dedim, tabiki doğum sonrası gerekirse tekrar olacak
Ozlemaliedy Minti inşallah öyledir canım. Bu saat oldu bir gram uykum yok.Rabbim evlatlarımızı muhafaza etsin inşallah
Minti Ozlemaliedy ilk gebelik için bir problem oluşturmuyor kuzum 2. Gebelik için yapıyolar iğneyi allah korusun düşük ve engelli olma ihtimali oluyormuş
Ozlemaliedy birtutammutluluk sagol canım Allah razı olsun. Zaten saatler kaldı artık sabah sezeryan olacağım inşallah bir sorun olmaz