sevdicek Ozlemaliedy ayyy bize de dua et inşallah sağlıkla doğum nasip etsin rabbim annelik çok zor her ihtimali kafaya takıyor insan gönlünü ferah tut yavrunla ilgilen 😊😊😊🥰
Ozlemaliedy birtutammutluluk sagol canım Allah razı olsun. Zaten saatler kaldı artık sabah sezeryan olacağım inşallah bir sorun olmaz
birtutammutluluk Ozlemaliedy allah yardımcın olsun, allah kolaylık versin 💖 sağlıcakla al kucağına yavrunu 😍
Poncikveannesi İlk doğumda bebeğim de negatif olduğu için doktor gerek yok dedi iğne vurmadı 2.hamileliğim ve 5.haftada kanamam oldu acile gittim kan uyuşmazlığı varmı dedi var dedim kanama olduğu an 72 saat içinde iğne yapılması gerekiyo dedi doktor rogham mı nasıl yazılıyo bilemedim kan uyuşmazlığı iğnesi yaptılar
Ozlemaliedy Rabbim evlatlarımızı bize bağıslasın insallah. Sizede nasip olsun hayırla kucaginiza almak
Canan_irem96 Minti evet bense 5. Haftada kanama yasadim banada vurdular 20 haftadayim suan dediniz desi dokdorum hayirlisiyla kucaniza almayi nasio etsin mevlam
Minti Baharberber kanaman yoksa sıkıntı yok kuzum bu yapılan iğneler ilk bebek için geçerli değil zaten 2.bebek zarar görmesin diye ilk gebelikten itibaren yapılan bişey ilk bebeğe zararı olmuyor