Srn18 4 ay önce karaca nin vantuz v7 sini aldım canım. İlk başta çok güzeldi ama şuan performans eksikliği var gibime geliyor. Bir daha alırsam Bosch almayı düşünüyorum. Annemlerde var. makine şahane bişey ya. Modelini şimdi tam hatırlayamadım ama bakarım. 2200 civarı birşey fiyatı. Hem çok güzel temizliyor hem çok sessiz