Melikeb19 Srn18 torbasız olunca süpürgenin kutu gibi bir haznesi oluyor arada bir yıkıyorum onu balkona atıyorum hemencecik kuruyor demek istedim canım
Duchess Srn18 evet çok memnunum çekme hızınıda ayarlayabiliyorsun hamileyken baya yardımcı oluyor bana çok zorlamadan kendimi temizlik yapabiliyorum
Seda_123 Tugce1803 Aynen valla bende kullanıyorum başka süpürgeye süpürge demem 2 senedir kullanıyorum maratona para veren nasıl veriyor acaba maraton gibi çünkü 😂
nilly Srn18 kahverengili olan var bende çok memnunum. Aynısının mavisi biraz daha pahalı bi üst model ama bi kaç farklı özelliği daha var başlığında led ışıklar var.
Tugce1803 Srn18 Evet sanırsın evi içine çekiyor o derece güçlü ve sağlam ben 1.5 yıldır kullanıyorum. 5 ay önce arkadaşım aldı o da çok memnun💁♀️
Ancelina Esarikay 4 yıldır Philips maraton ultimate kırmızıdan kullanıyorum aşırı memnunum. Dyson falan alacak durumunuz yoksa Philips marathonu zorlayın ve rahat edin derim. Toz torbasız ve temizlemesi kullanımı vs çok kolay
duygu34 Geçen yaz dyson animal pro 2 aldım acayip memnunun asla yormuyor kedim var toz tüy zerresi kalmıyor evde. Siz diyince fiyatına baktım şimdi, uçmuş 😨 ben 2900e almıştım
07052019 Srn18 Philips fc9751 yeni aldım ben de birkaç ay oldu İnanılmaz memnunum arkasından vileda yaptığımda toz lekesi bile olmuyor viledada.
Bosnian17 Philips maraton ultimate kırmızı olandan kullanıyorum 2 buçuk senedir gayet memnunumbence de kesinlikle torbasız al çok rahat kapağı aç ve dök
Ipekyucekan Philips maraton ultimate kullanıyorum gold rose rengi olan, en büyük yardımcım 2 senedir aşırı memnunum, tavsiye ederim kesinlikle 👍🤗