Srn18 hanımefendi torbasız alma demiş al dememiş ancak bana kalırsa kesinlikle torbasız al canım tak sök yenisini al vs dersin yok süpürülüyorsun döküyorsun içini bitti filtre kirlenmesin diye de 2-3 ayda bir süpürgede pisliklerin dolduğu kutuyu içindeki süngerimi vs yılıyorum balkona atıyorum kullanımı çok kolay torbasız süpürgelerin