Neslihann88 el ve ayaklarda kaşıntı başladı önce hemen doktora yazdm o da hemen gel dedi. Bu arada kaşıntı genelde akşamları oluyordu. Gündüz bişey kalmıyordu. Aynı zamanda kaşıntı olan yerlerde döküntü kızarıklık vs olmuyor. Karaciğer enzimleri ve safra tuzu için kan tahlili yaptı. Enzimler yüksek çıkınca kolestaz tanısı koydu 32. Haftadaydım. Ursofalk diye bir ilaç kullandım. O değerleri iki haftada normal seviyeye indirdi. Kaşıntıyı da %90 oranında azalttı. Bu rahatsızlıkta bebeği 37. Haftada alıyorlar. Bebeğin anne karnında aniden ölme riski varmış. Ama artık bebek ölümleri pek olmuyormuş. Farkeder etmez hemen doktorla paylaşmak lazım. Doğumdan sonra zaten geçiyor hızla düşüyor değerler. Fakat eğer öyle bi durumun varsa ultrasonda bi safra kesene de baktır. Bende hiçbişi yoktu. Bu hastalıktan sonra çamur oluştu maalesef. Geçmiş olsun tekrardan🙏🏼