Elfsrkn slmlar canım. Bende 36+4 günlüğüm bugün. Benim bebeğim de 1 hafta önce 2520 grdı. Bugün gittiğimde 2580 gr. Benim de iki hafta geriden geliyor. Ben de ne yediysem yaramadı. Cuma günğ sezeyanla alıcak. Fakat ben de birçok etken var erken almasında çünkü gebelik kolestazı var bende. Hem ondan, hem gelişimin çok fazla yavaşlamasından 37+1 de alınıcak. Bebeğin kilo almasında tabiki beslenme bir etken ama tek başına yeterli bir etken değilmiş. Çünkü bu durum plasentayla alakalıymış. Bebeğe bazen yeterli kan akışı gidemiyormuş. Veya babayla annenin genleri birbirine karşı direnç gösteriyormuş. Ben hiç üzülmüyorum sende üzülme sakın. Bazen bizim elimizde olmuyor işte. Önemli olan dopplerinin iyi olması. Yani bebeğin karnında rahat olması sağlıklı olması. Anne karnında gelişmiyorsa dışarı da gelişsin daha iyi. Ha bebek biraz hava koklar küvezde belki ama olsun. Emin ol şuan kime sorarsak soralım birçok gebenin illaki bir sıkıntısı problemi vardır. Bize düşen sağlıkla doğması için dua etmek😊