Kerem_alyadua Nerminnn benm tam 34de 2331di kilosu banada az dedi gercekten doktrlar hep ayrı konusuyor
DenizA Biz 33üncü haftada 2000 gr dık bugün 35+1 deyiz kontrole gittik 2900 olmuşuz bana fazla iri geldi ama doktora göre iyiymiş ben yemek yemekle alakalı olduğunu düşünmüyorum canım çünkü kendim ne kahvaltıyı nede akşam yemeğini düzenli yiyen biri değilim. Hatta hiç kahvaltı etmiyorum öğlene kadar açım sonra belki bi tost akşama kadar onunla devam akşamda atıştırmalık bişeyler yiyiyorum o kadar
Kerem_alyadua DenizA benmde 34de 2331di 36da gidecm bakalm kac olmus insallah sizn bebeğinz gibi kilo almıstr
Tuba35 Neslihann88 el ve ayaklarda kaşıntı başladı önce hemen doktora yazdm o da hemen gel dedi. Bu arada kaşıntı genelde akşamları oluyordu. Gündüz bişey kalmıyordu. Aynı zamanda kaşıntı olan yerlerde döküntü kızarıklık vs olmuyor. Karaciğer enzimleri ve safra tuzu için kan tahlili yaptı. Enzimler yüksek çıkınca kolestaz tanısı koydu 32. Haftadaydım. Ursofalk diye bir ilaç kullandım. O değerleri iki haftada normal seviyeye indirdi. Kaşıntıyı da %90 oranında azalttı. Bu rahatsızlıkta bebeği 37. Haftada alıyorlar. Bebeğin anne karnında aniden ölme riski varmış. Ama artık bebek ölümleri pek olmuyormuş. Farkeder etmez hemen doktorla paylaşmak lazım. Doğumdan sonra zaten geçiyor hızla düşüyor değerler. Fakat eğer öyle bi durumun varsa ultrasonda bi safra kesene de baktır. Bende hiçbişi yoktu. Bu hastalıktan sonra çamur oluştu maalesef. Geçmiş olsun tekrardan🙏🏼
Neslihann88 Tuba35 anladım canım bende 1 haftadır karin bölgemde kaşıntı var çatlaklardan diye düşünüyodum bu gün-de her yerim kaşıniyo sinek ısırdı desem her yerimi ısırmış olamaz heralde yarın gidiyim bi doktora zaten 37 haftalık oldum
Gamzelianne1453 Elfsrkn banada Doktor bebegin minyon diyip duruyor deli Ediyor beni 36 haftalikken gittim 2850 kg bana zayif bebek dedi dusunebiliyo musun ne bekliyolar 4 kg fln mi dogcaklar insani deli ediyolar Cnm takma benimde 35 ten sonra birden artti
Elfsrkn Gamzelianne1453 haklısın aslımda haftasına göre bana kalsa senin için uyumlu derdim. Nasıl neye göre değerlendiriyorlarsa.. sağlıkla doğsunlar inşaAllah.
Semadefne Tuba35 gebelik kokestazıda gelişimini etkiliyor mu bendede bar ve bebek bır gafta gerıden gelmeye basladı
Tuba35 Semadefne yani etkileyebilir canım çünkü etkileri arasında bebek gelişimini etkilediği de yazıyor fakat tabi geriden gelme sebebi kolestaz da olamayabilir buna tam net birşey söyleyemiyorlar. Bende de iki hafta gerilik var ve kolestazın çıktğı haftada gelişme geriden gelmeye başladı ben de hep kolestaza bağladım ama doktora sordğmda ondn kaynaklı değildir demişti ama şuan geriden de olsa gelişmesi önemli. 1 hafta veya 10 gün geriliği doktorlar çok tehlike görmüyorlar olabilecek bir durummuş.
cevrik Elfsrkn benim de 35e girdim bugün 2300 dedi normal haftasına göre dedi 😳 size niye zayıf dedi ki anlamadım. Sadece benimki dönmüş, makat durmuyordu doğum pozisyonundaydı
Elfsrkn cevrik ay şimdi sevindim vallahi bilmiyorum.. Hemde özel devlet olsa diyeceğim ilgilenmedi.. şimdi hep aklımda zorla yiyip duruyorum. İnşaAllah haftaya kilo almış olur. 🙏🏻🙏🏻
Feyzaselh Elfsrkn gel doktorumuzu değiştirelim. Sen benimkine gel ben seninkine 😂 sezaryen olucak olmama rağmen son haftaya kadar beklemek istiyo. 🤦🏻♀️
cevrik Elfsrkn bence hiç sıkıntı yapmayın bol süt muz ceviz vs yiyelim et yiyelim. Önümüzde 4-5 hafta var 3ün üstüne çıkıcaktır bebişler 😊 doktorum uzman ve çok deneyimli. Bi sıkıntı olsa bana söylerdi dün 🙏🏻👍🏻👍🏻
Elfsrkn cevrik Allah razı olsun canım dünden beri söylenenleri yemeye başladım inşaAllah hepimize şifa olur. Hepimiz sağ Salim kucağımıza alırız yavrularımızı