EAK aysemine25 eşinin içinde çocuk yok,kan hacmi iki karına çıkmadı,plesanta ve rahmi yok,amniyotik sıvı yok,memeleri şişmedi.. Mucizevi bir süreçten geçiyorsun bütün vücudun değişti. Kendini sakın üzme sonrasında rahat rahat verirsin.
Dilara25 aysemine25 bana cok gibi gelmedi doktorunuz ne diyor bnce takmayın doğumdan sonra veriliyo bn 25 Kilo almıştım hepsi gitti sağlıklı olsunlar
Belgincr Yaaaa bu kilonolaylarini bu kadar takmayın bence bebeğimiz sağlıklı olduğu sürece kilo verilir. Herkesin vücut yapısı ve kilo.alis biçimi.frkli.kimisi.fazla su toplayabilir 15 kg almissnzdir ödem vardır. 4 kg almış gbi gorunuyosnzdr.6 kilo almissinizdir 15 kg.gibi.gorunuyodr herkesin vücut yapısı farklı.. nasıl göründugum bir gr umrumda değil 🧐🧐😁
Ekim8 aysemine25 peki ya ben 56 kilo ile hamile kaldım 35+6 oldum ve 77 kilo oldum tuaf olansa bende hiç kilo görünmüyor herkes diyor kilo almamissin bişey anlamadım
Elena3838 aysemine25 lohusalik doneminde veriliyor kilolari problem yapmayin 😊 13 kilo almistim hamilelik boyunca 25 gunde 10 kilo gitti emzirdikce gidiyor
suna2335 espalp ya ne kadar ön yargılı ve dar görüşlüsünüz sorunuz diyen de olmadı başlık 80 kilo mu bu arada
espalp suna2335 hiç önyargılı değilim. Bayan siz kaç kilo aldınız diye sormuyor başlıkta dikkatli okursanız görebilirsiniz.
Betilunlu aysemine25 kuzum hiç canını sıkma ben de 39+4 oldum ve 20kilo aldım dediğin gibi 80lerdeyim🙊 hiiiiçç kafaya takma sen bunları düşünme 😍 sen iyi ol bebişin iyi olsun veririz 💜
Melike37 aysemine25 kuzum hiç birşey olmaz miniğini kucağına alınca onunla uğraşmaktan zayıflarsın tatliş anne olmuşsundur 👼🏻 ♥️
Ceyda28 aysemine25 valla tatlım bu kilo olayına çok takılma be ablam 76 ile hamile kaldı 108 ile doğuma gitti şuan bebeği 1 buçuk yaşında ve ablam 70 kiloya indi inan bebeğiyle ilgilenmekten eskisinden de daha iyi bir kiloya düştü🤣şuan 89 kiloyum doğuma kadar ne alırım ben beee🤣eşime dedimki sen şimdiden vince haber ver benim bu evden doğuma giderken normal şartlarda çıkma şansım yok🙈bir görsen beni boy kısa göt göbek basen birbirine girdi ama inan hamileliğimden zevk almama engel değil geçen yine eşimle Bir yere Gidicez hazırlanıyoruz odada aynanın karşısına geçtim eşime bakarak dedimki analar neler doğuruyor şu güzelliğime bak Bee dedim egosu olan biri olduğumdan değil inan sadece kendimi motive etmek amaçlıydı yaptığım🙈😂aynaya bak ve kendinle küsme eşinin fit olması senin olmayacağın anlamına gelmiyor😉
suna2335 Elif_murat aynen değişiyor yapılı biri olur daha kilo alır kimi almaz minyon olanlar zaten ne kadar alabilir ki kilo alabilmek için neler yapmadım ki o mânâ da paylaştım ama insanlar dar açıdan baktığı için kilo alamadığım için piskolojimi bozdular bebek küçük olucak diye o mânâ da yazdım ama anlayana
Elif_murat suna2335 e siz de hiç sıkmayın canınızı, sağlıklı olmasından daha önemli ne var. Az kilo aldınız diye çocuk kesin küçük mü olacak. Ha diyelim ki oldu. Olsun. Sütünüz yarar toparlak biley oluverir hemen. Kilolu çocuk doğurmak marifet değil ki 🤗
keenlemyekun suna2335 iki kişiyi nasıl etiketleyeceğimi bilemediğim için buraya yazıyorum espalp. Bak burda yazmış açıkça. Ama biz niye tartışıyoruz ki! Tek derdimiz kilo olsun.
Fatmaaldmr Yiyin gitsin sonuçta hepimizin elinde olan bişey kilo almak ya da vermek ben şuan takmıyorum 6 kilo aldım 19 haftayım bebeğim iyi olsun yeter dert değil bunlar
Selinhakan01 aysemine25 canim bende ayniydim 52 hamile kaldim 83 le doguma gittim 4 ayda 72 ye indim ustune yine hamileyim 79.5 kilo son bir ay kaldi verececz ins umuzsizluga kapima
gnybusra İlk gebeliğimde 63 ile hamile kalıp son kontrolümde 88i görmüştüm ve doktorum artık yeme demişti Doğumdan sonra 58 kiloya kadar düştüm , şimdi 22+2 günlük tekrar hamileyim ve hiç kilo almadım yani takılacak bir durum değil bence :) eşim kısa boylu ve beni yanında gören herkes ablası zannediyor ama umursamıyorum bile hamileyim ve dünyanın en güzel duygusunu yaşıyorum 😊
suna2335 aysemine25 ayrıca her kadının gebeliği bir değil aynı kadının bile her gebeliği aynı olmuyor cü ye hamileyim tecrübesiz değilim ilk oğlum da 49 la hamile kalip 70 işe çıkmış biriyim işte dedim ya dar görüş ve ön yargı herşeyi yıkıyor ve incitiyor