aysemine25 Kızlar kafayı yemek üzereyim cok şiştim cok kilo aldm cok yemyrm ama ne yesem vucudum tutuyo 32+5 gunluk hamileym 15 kilo almısım napcm bilmiyorum
kertenkeleannesi aysemine25 ya bişey yapmican bebek doğunca ilgilenmekten zayıflarsın takma kafana🦋🦋 ben 21. Haftadayım 7 kilo aldım 🌼🌼 ama çiçek gibiyim bence umrumda değil 😂
EAK aysemine25 canım hayatında kaç kere hamile kalacaksın bırak kendini kasmayı alıuorsan alırsın sonra verirsin.Üzülecek bir şey yok bunda bak takma kafana hiç.
Elif_murat Defneninannesi16 ya sormayın, aferin bekliyor heralde. Bende arkadaş gibiyim tartıya çıktığımda çook fazla ama bu az almış olanlar takdir beklediği için bi yerde yazamıyorum yani. Bünyeden bünyeye değişiyor sonuçta
aysemine25 kertenkeleannesi ah kuzum cok agırlaaştm ama inşallah ilerlemez senin de kilon şişimde cok
aysemine25 suna2335 kaç kilo aldn diye sormadm canm oyle Bi başlıkta açmadım ama heveslendim simdi sana mutlu oldun mu
suna2335 espalp ya ne kadar ön yargılı ve dar görüşlüsünüz sorunuz diyen de olmadı başlık 80 kilo mu bu arada
kertenkeleannesi aysemine25 herkes alıyo tamam bazılarımız biraz fazla alıyo da hamileyiz kilo alınır yani alınır ve verilir 🌼 uykusuz geceler bizi bekliyo sonra yazcaz buraya uyku yok yemek yok zayıfladım 😂 bence sende çiçeksin takılma🌼
FSCMK aysemine25 ah ah aynı ben 🙄kilo yüzünden yiyemiyorum ama bisküvi tarzı çubuk felan tarzında şeyler tüketiyorum biraz olsun azalıyor çikolata isteği neyseki Doğuma 23 gün kaldı artık kilo almamaya çalışcam
aysemine25 EAK veremem diye korkuyorum eşim de cok fit yani kilosu yok suan ondan fazla cıkıyorum tartıda 🤪
YarenBeren Bende 31 haftalık hamileyim 14 kilo almışım 😂Doğumdan sonra gider takmıyorum kızımda da 20 kilo almışım iki ayda hepsi gitti
suna2335 Elif_murat aynen değişiyor yapılı biri olur daha kilo alır kimi almaz minyon olanlar zaten ne kadar alabilir ki kilo alabilmek için neler yapmadım ki o mânâ da paylaştım ama insanlar dar açıdan baktığı için kilo alamadığım için piskolojimi bozdular bebek küçük olucak diye o mânâ da yazdım ama anlayana
Elifasya Elif_murat bence de bunyeden bunyeye degisiyor bnde son aya kadar cok yemiyodum ama bu ay geceleri falanda fazla yiyorum 14 kilo falan aldim ama allahtan boyum var ondan cok gösteremiyorum. Kilo alip almama mevzusu hamilelikte elinde olan biseu degil zaten yarisi bebek ve bebekle birlikte gelisen eşi dir suyudur onlar kafata takmanjn manasi yok bence
EAK aysemine25 eşinin içinde çocuk yok,kan hacmi iki karına çıkmadı,plesanta ve rahmi yok,amniyotik sıvı yok,memeleri şişmedi.. Mucizevi bir süreçten geçiyorsun bütün vücudun değişti. Kendini sakın üzme sonrasında rahat rahat verirsin.
Ceyda28 aysemine25 valla tatlım bu kilo olayına çok takılma be ablam 76 ile hamile kaldı 108 ile doğuma gitti şuan bebeği 1 buçuk yaşında ve ablam 70 kiloya indi inan bebeğiyle ilgilenmekten eskisinden de daha iyi bir kiloya düştü🤣şuan 89 kiloyum doğuma kadar ne alırım ben beee🤣eşime dedimki sen şimdiden vince haber ver benim bu evden doğuma giderken normal şartlarda çıkma şansım yok🙈bir görsen beni boy kısa göt göbek basen birbirine girdi ama inan hamileliğimden zevk almama engel değil geçen yine eşimle Bir yere Gidicez hazırlanıyoruz odada aynanın karşısına geçtim eşime bakarak dedimki analar neler doğuruyor şu güzelliğime bak Bee dedim egosu olan biri olduğumdan değil inan sadece kendimi motive etmek amaçlıydı yaptığım🙈😂aynaya bak ve kendinle küsme eşinin fit olması senin olmayacağın anlamına gelmiyor😉