espalp evet kimseye kilosunu sormuyor ama herkes kilosunu yazıyor konu sahibine destek olmak için. Aynı durumda olanlar “bak biz de senin gibiyiz yalnız değilsin” demek için yazmış kilosunu; az kilo alan da “sanma ki az kilo almak iyi bir şey, ben de bundan muzdaribim, bebeğim beslenemiyor” demek için yazmış kilosunu.