Sumeyye_g abilgili ayyy ben valla ne bulursam yemeğe çalışıyorum normal beyaz ekmek pekmez patates kızartması zeytin peynir işte ne varsa sütte zorlanıyorum her gün içemiyorum 😂
ilkanneilkbebek abilgili ilk üç ayım kışa denk geldiği için bol bol portakal suyu içiyordum sonrasında Allah ne verdiyse :)
Ebruili 1 yumurta ( bazen 2 yumurta ki bebeğe kilo aldıran besinler arasında yumurta geliyor bu yüzden haftada 3-4 gün 2 yumurta ile kahvaltı yaparım) kesinlikle semizotu domates salatalık, 6-7 tane zeytin, 1 bardak günlük süt, 2 kibrit büyüklüğünde peynir. Ama bazen insan değişiklik istiyor o zamanda krep yada omlet yapıyorum bazen menemen yiyorum. Ekmek 1 dilim yada hiç bazen de 2-3 dilim oluyor( genelde pazar kahvaltılarında)
abilgili Ebruili kahvaltı menümüz aynıymış 🙈ben de arada omlet ya da menemenle değiştiyorum, ekmek de dediğiniz gibi ya hiç ya da 1-2 dilim ☺️
Eygy https://hizliresim.com/WX8B24 günlük kaşarlı yumurta yada beyaz peynirli yumurta favorim eşim evde olursa çay içiyorum yoksa demlemiyorum hiç
Melikeglbs Çay içmekte sorun yok abartılmadj şekilde zaten içilebilir çay salam sucuk sosis bu tarz seyler çok öneriliyor bende bıkıyorum bazen haşlamış yemekten yumurtayı kırıyorum menemen yada yumurtalı ekmek tarzı yiyorum kilolar bol bol bebişlsre e gitsin inşallah ☺️☺️
abilgili Melikeglbs ya evet ben de haftaiçi haşlanmış, haftasonları omlet tarzı yiyorum genelde; hep haşlanmış olunca da kabızlık yapar diye değiştiriyorum arada😌 Menemen çok yararlıymış bu arada👍🏻İçinde sebze ve protein açısından da yumurta olunca tek başına bir öğün bile olabilir 🤗
defne55 abilgili canım bugün salam istediyse nu yiyorum yarın sosis istediyse onu yiyorum ertesi gün patates kızartması istediyse onu yiyorum bugün çay içiyosam yarın meyve suyu içiyorum bazen kahvaltı etmiyorum meyveyle geçiriyorum değişik yani benim beslenme stilim😂😂😂
Zeynada defne55 salami pişirip mi yiyosun çiğ mi? Bende çiğ salami çok severim özellikle ekmek arası yapıp yemeyi ama zararı olur die korkuyorum. Canim çok isteyinde abartmadan yiyorum. Bende yamyam gibi yumurta az pişmiş çiğ salam,suçuk, sosis 🙈🙈🙈
sevmeh abilgili aynen her şey tadında oluyor tabi yazdıklarımın 😂 12 kilo aldım 15 20 güne doğuracağım normaldir diye düşünüyorum 🙈
abilgili Ilknur_emin patatesi yağda tavada kızartma yerine, böyle kabuğuyla çok iyi yıkayıp elma dilimi gibi kesip hafif zeytinyağı ve biraz baharatla karıştırdıktan sonra fırına koyuyorum ben çok hafif oluyor, hem de sanırım kızartmadan daha faydalıymış fırında olunca. Tavsiye ederim🤗
Ilknur_emin abilgili canım öylede yapıyorum bazen ama ben tam bir kızartma canavariyim onun yerini hiçbirşey tutmuyor gibi geliyor bana gelsin kilolar dercesine kızartma yiyorum birde yağlı olduğu için afedersin kabizligimada iyi geliyor 😊
Ilknur_emin abilgili canım öylede yapıyorum bazen ama ben tam bir kızartma canavariyim onun yerini hiçbirşey tutmuyor gibi geliyor bana gelsin kilolar dercesine kızartma yiyorum birde yağlı olduğu için afedersin kabizligimada iyi geliyor 😊
aksu5334 İlk zamanlar hiç bişey yiyemiyordum. Sadece ekmek arası salatalık yiyebildim😏şuan peynir salatalık ekmek😊 yumurtanın kokusu mahvediyor beni yiyemyorum. Nerde o dopdolu kahvaltı masalarım aaahhh ahhhh bide kana kana su içebilsemmm çok özledim bu ikisini çoookkk😏
abilgili aksu5334 suyu yudum yudum için, az az için aman ihmal etmeyin🙏🏻 Yumurta yemek için de bir yumurta biraz süt ve tam buğday unundan krep yapabilirsiniz bence keyifli olur😌
aksu5334 abilgili yumurta için biraz daha var ya şu koku hassasiyetimin geçmesi lazım proteini başka şeylerden alıyorum da şu su işi fena ya yudum yudum içince içmemişim gibi geliyo🤣 ama mecbur
Zeynada Beyzanurlina Bende tiryakisi olduğum çaydan soğudum 🙈 onun yerine meyve suyu ve süt içiyorum. Ya bide rafadan yumurtayı çok seviyorum az pişmiş olduğu için bi zararı olabilir mi? Çok pişmiş sevmiyorum.
Beyzanurlina Zeynada kayısı kıvamında seviyorum yumurtayı ama tam pişmiş olması gerekıyomuş kuşum o yuzden tam pişmiş yiyorum yada hergun suda pişirine kadar tavada kaşarlı yap çok faydalı kaşar bebişimize😍🙈🤣
defne55 Zeynada valla canım o anki durumuma bağlı çiğ yiyesim varsa atıyorum ağzıma hop diye ne yalan söyleyeyim