minayasemin Ben kalp atışını bile dokuzuncu haftada duydum nerdeyse. Şuan kalbi atıyormuş doktor söylemiş yani. Kesinlikle başka doktora gidin.
Yesim6060 Canan_E benim de ilk oğlum son adet tarihime göre 2 hafta geriden geliyodu geç döllenme olmuştu bence de başka bi doktora gidin
Canan_E Deletedmom0190 inanılır gibi değil 🤭 hayretle okuyorum yorumları Yalnız değilmişim o ayrı bir şey ama nasıl bu kadar kolay karar verebiliyorlar bunun adı tecrübe mi 2 kese 2 kalp 💞 ne güzel bir mucize
Deletedmom0190 Canan_E sizde cılız da olsa bi kalp atışı duyulmuş, nasıl sonlandırmayı düşünebilirler anlamadım. Bende sata göre şu an 14 haftalığım ama şu an gittiğim doktor geç döllenme olduğunu biliyor (ilişki tarihini bile söyledim) ve ultrasonda sürekli bebekler 2 hafta geri göründüğü için satı değiştirdi ve 12 haftalık yaptı. Yani inşallah sizinkide geç döllenmedir farklı doktorlara da görünün olur mu
Firdevsi Bekle canm bencede 2 hafta daha başka bi doktora görün 10 haftaya kadar vakti var diye biliyorum
Ebruakky Canan_E Benim 6 haftalıkken duyulmamıştı kalp atışı 7 haftadan sonra duydum. Seninde erken olduğu için duyulmadı belkide başka doktora git mutlaka
Canan_E Ebruakky cılız bir kalp atışı var ama ultrason a göre küçük 7 haftalık değil diye ve kan değerimde de düşük diye sonlandırma kararı verdi Ama bekleyeceğim haftaya Cumartesi başka bir şehirde iyi bir dr gideceğim
Ebruakky Canan_E Evet canım beklemek en iyisi inşallah sonunda iyi olduğunu öğrenirsin de kucağına sağlıkla alırsın
Mbmb Canan_E Canım bende daha önce kanser tedavisi görüyorken hamile kalmıştım istemeden. Ve hamileyken pet çektirmistim. Aşırı yüksek radyasyon verdiğini biliyorum normalde çekilen gün bebeklere yaklaşmayın diyolar o derece. Ama ben gene de bir umut belki alma diyen doktor olur diye 10dan fazla doktora gittim. Hepsi aynı kararı verince aldırmak durumunda kaldim. Bence sende ıyice araştır. Hemen karar verme. Allahım onu korusun. Hayırlısı olsun hakkınızda..
Canan_E Mbmb çok geçmiş olsun 🤲🏻 Sağlıklığınıza kavuşup sağlıklı bir bebek sahibi olursunuz inşallah 💞
Mbmb Canan_E Amin canım inşallah. Şuan 11+5 günlük hamileyim tekrardan. Allahım herkesin yavrusuna sağlık versin. Sağ salim kucagimiza almayı nasip etsin.
Baloglum93 Canan_E o zaman demekki sen düzgün bı şekilde anlatamadin burada bebeğin kalbi mi durmuş yoksa
Canan_E Baloglum93 Kalp atışı var ama çok zayıf Öyle yazmıştım zaten Kese olması gerekenden küçük ve kalp atışı az Başka doktora da danışmandan karar vermeyeceğim inşallah her şey yolunda gider
ebis Canan_E öncelikle geçmiş olsun inşallah güzel sonuçlanır bu durum. Kötü Bi doktora denk geldiğinizi düşünüyorum. Çünkü bebek zaten sağlıksız sa( Allah korusun) kalbi duruyor. Ne demek kalbi cılız atıyor diye almaktan. Mutlaka başka doktor ve o seni bırakana kadar sen asla aldırmayi Dusunmee geç dollenmedir büyük ihtimalle geriden gelen çok gebelik duydum burda
Baloglum93 Canan_E canım bak sana şöyle anlatiyim aslında kalp atışı vardır o bebeğinin ama daha bebeğin çok çok küçük olduğu için doktorun usgsi çok böle gümbür gumbur duyamaz kalp atışını aynı şeyi bende yaşadım bir hafta iki hafta bekle kalbi atan bı bebeği kürtaj yapmaya hakkı yok bu bildiğin canlı bebeği kürtaj yapmak oluyor az daha bekle bı hafta on gün içinde o kalp atışını daha şiddetli duyarsınız hadi diyelim on gün daha geçti kalp atışı hiç yookkk atan kalp durmuş o zaman evet bebeği alabilir yada bı sure beklersin kendiliğinden düşük olur zaten sana tavsiyem bı sure bekle
Melike37 Canan_E canım başka doktorada görün az daha bekle erken kararlar alma ben 5. Haftalıkken öğrendım ve ilk günden beri boş kese demelerine rahmen 8. Haftamı geçerken kürtaj oldum hatta halla beklıyordumda bı doktora gıttım o kadar guven verdıkı en sonunda tamam gerçekmiş dedim acele etme canım benım bekle ve başka doktorada görüm derim kuzum benim rabbım yavrunu kavuştursun sana ♥️🙏
Eceguldemir Canan_E benim bebeğim de geç döllenme 2 hafta gerideydi güçlü kalp atışlarını sonradan duymuştuk büyüdükçe olağan haftasını da yakaladı çok şükür 🙏 bence sen de farklı doktorlara görünmelisin
Canan_E Eceguldemir Çok güzel haberler İyi ki yazmışım buraya İçim daha rahatladı daha iyi hissediyorum artık 🤲🏻💞
[silindi] Canan_E zayıf kalp atışı demişsin . E niye alıyorlar ki . Anlayamadım ben . Benim de kesemin şekli bozuktu 1 buçuk hafta geriden di ama çok şükür şimdi herşey iyi . Böyle durumlar da asla tek doktorun dediğine bakmam . En az 2 doktora daha giderim . Bence sizde öyle yapın . İnşallah hayırlı haberler alırsınız 🙏🏻
Esra85 Canan_E gecmis olsun. Kalp atışı hala varken sakın aldırmayın. 2 doktora daha gidin. Ömür boyunca acaba demezsiniz. Sağlıksız gebelikse kendiliginden sonlanacak zaten. Bazı doktorlar maalesef boyle. Canınızı tehlikeye atmayacak sekilde bekleyin. Yaşadıginiz süreç zor ama oldu bittiye getirilmesine izin vermeyin lütfen. Benim yegenime de sağliksiz gelisimi olmaz ölur dediler. Heyet raporuyla alinmasina bile karar verdiler. Kac doktor aldirin demiş. Bu sene anasinıfina başlayacak gayet sağlıklı ve akılli. Tabi her durum aynı olmaz bu süreç çok zor . Ama kuzenim hep dua ettim abla Allah ım sagliksizsa sen al canını bana bu seçimi yaptırma diye. Rabbim size de seçim yaptirmak zorunda birakmasın. Gideceginiz diger doktordan hayirlı haberlerle donersiniz insAllah
Bebegimm_20 Canan_E bence kesnlikle beklemelisin. Benimde son adet tarihime göre 1 hafta geriden geliyor. Şuanda 18 haftamdaym gayet sağlıklı cok şükür. Doktorum geç döllenme olduğunu söyledi. Bence kesinlikle aldırmamalısın beklemelisin. Zaten sağlıksız ise kendi kendine düşecektir.
Canan_E Bebegimm_20 geç döllenme diye bir şey demedi bile dr ben çıktıktan sonra internette araştırdım acaba öyle olabilir mi diye aldırma fikrine sıcak bakamadım Gideceğim diğer dr ne diyecek merakla Cumartesi günün gelmesini bekleyeceğim 🤩