Baloglum93 o kadar oldu bittiye geldi gibi oldu ki biz de eşimle şok olduk
Başka dr gideceğiz mutlaka Cumartesi günü olduğu için öğleden sonra açık dr bulamadık
Dr bizi çok ikna etti aslında ama içimiz de yine de rahat edemedi
Sağlıksız gebelik beklemeye gerek yok diye kestirdi 😔
Dünden beri kendime gelemiyorum