burcubb kesinlikle katılıyorum bir müddet bende özel hastanede çalıştım Doğum ücretinin faturasını ayrı ayrı iki kez kesiyorlardı örnek veriyorum 2500 ise Doğum ücreti eğer postan geçiyorsanız 1900 ayrı 600 ü ayrı geçip ayrı iki fatura veriyorlardı onuda kılıfına uydurmuşlardı buna da dikkat edin. Bir de bazı kan tahlil ücretlerinden alınmaması gerekirken elden nakit olarak talep ediyorlardı yani özel hastanelerde üçkağıt çok