Haribo42 Evet , genel kontrol olur , Allah korusun bir rahatsızlık olur vs..Gerçi eşim onunda önlemini almış.Oğlumuzun Kimliği çıktıkdan sonra aylık 100 ₺ tutarla özel sigorta yaptıracağını söylüyor.Bir çok müdahale,muayene vs hemen hemen tüm özel hastanelerde ücretsizmiş.İmkanınız varsa sizlerede tavsiye ederim.