Nagihann23 aynen öyle canım.Eşimin sendikasının bu hastaneyle anlaşması olduğu için bize doğum ücreti 2 bin tl fiyat çıkıyor.Devlet benim için 1228 tl hastaneye ödüyor zaten, hastane benden 2 bin istiyor.Aslında en fazla 1228 tl isteyebilir.Yani 800 lira fazladan almış oluyorlar.Doğumdan sonra fatura alıp sgk ya bildiricem.Değil 800 , 80 lira bile çöpe atacak param yok açıkcası..