tugbaa15 kadın Doğum yoktu canım maalesef ki acil baktı tansiyon 10-7 şeker 88 ve beta hcg 151.1 çıktı pet takibi yaptılar kahverengi lekenle var yerleşme dediler artarsa gelin dediler yarın randevum var sabah bende anlam veremedim su an adet olduğumu sanıp test yapınca öğrenmiştim test sonucunu su an bu kanama olumlu bi gebelik olmadığı yönde mi acaba