tugbaa15 ilk defa ölçtüler o da dün dü kanamam oldu diye ama yerleşme kanaması dediler
Sorun yok dediler serum taktılar yarın kadın doguma gidicem kanama var halen yoğun olmasa da afedersiniz ama lavaboya oturunca geliyor insallah sorun olmaz düşük olmasına üzüldüm 😟