Snszasla tugbaa15 gittim canım maalesef iyi bi haber değil çok üzgünüm değerim 151 den 51 e düşmüş kimyasal gebelik dedi nasip değilmiş bu bebek bize aşırı derecede üzüldüm ama elden biley gelmiyor 🥺
tugbaa15 Snszasla bende bu durumu 3 kez yaşadığım için seni çok iyi anlıyorum hayırlısı olsun tekrar olur hiç moralini bozma
Snszasla tugbaa15 insallah hayırlısı ile olur sende sağlıkla kucağına evladını alırsın darısı bize olsun