Serez her beden her karın yapısı, her gayta enzimi bağırsak düzeni farklı bence kıyas yapmak dahi yanlış. Bende kendimi bi garip buluyorum sonra diyorum ki “deli! artık kabul et gözünü seveyim hamilesin içindede bebiş var “ sonra rahatlıyorum 😂 30 haftalık olduk. 8kg aldık beden yapım çok değişmedi yüzümden de almadım lakin basket topu yutmuş gibiyim memeler de zannederim 3 beden falan büyüdü en az ; göğsüm küçük diye protez vardı inanırmısınız, protezler memenin içinde ortada kaldı bide sarktı 🙈süt de var çok şükür ama; bir daha 34 beden olurmuyum orası meçhul. Tahminlerinizi alırım sizce bu gebelik kaç kilo ile biter ?