Serez teşekkür ederim kötü niyetle yazmıyorum oysa sadece diğerlerini düşündüğüm için sert çıkışms olabilirim çift taraflı düşünüyorum çünkü cidden sen ben takmayız belki ama 3. Kişi çok takar üzülür ne gerek var nenliyim aman böyle düşünüyorum ifade edebildiysem ne mutlu kötü biri değilim olay çıkartmakta değil amacım zaten öyle bir niyetle yazmadm gülerek yazdım herkese zaten ben hep gülüyorum 😂😂 18 kilo aldım ohh gelsin kilocuklaaar, doğumdan sonra gitsin kilocuklwr yarasın afagsgs 😂
Fazla kilo almış ve bunu takıp sorun yaratan hamisler varsa aranizda görüyosanız hiç takmayın biz böyle de güzeliz , Allah bebeklerimise ve bizlere sağlık versin kilo verilir hiç unutmayın💙
Şimdi gidiyorum elveda 😂