R_abia ya bi arama yerine yaz bakıyım kac kere kilo postları açılmış herkesin bünyesi bir değil kimisi seviniyor kimisi üzülüyor bana çok saçma geliyor, önemli olan bebeğin boyu kilosudur annelerin değil. Gördüm yazdım ve hepte yazıyorum yazicamda ben ortaya yazdım demek ki sende tatmin olanlardansın ki atlamıssın 🤗