Blackkcat Nacizane bi fikrim var ovü testinde yumurtladığımı gördüm ama beni çok gerdi,2günde bir ilişkiyle akışına bırakıcam eğer alamıyorsanız bu ay akışa bırakın😊diğer ay test alırsınız
_MissLaviNia_ Deletedmom00170 benim adimda özlem 11eylul adet tarihi test yaptim cikmadi demistimya belirtiler deli gibi basladi adet olcak gbi his oluyor sagli sollu surekli kafam karisti yahu ovulasyonda bile denedim tek cizgi eskiden ovulasyonla ogrenirdim adet gnumu bekliyorum ne olck bakalim kske gec dollnme olsa ne sevinirmki 😩
Blackkcat Deletedmom00170 ben pepapp kullanıyorum çok memnunum içeriğinden de 💜şu an ben de ovü günlerimdeyim pepappa göre teyit ettim ovü testiyle bana uyuyor☺️
Deletedmom00170 Blackkcat sende mi pepappcisın💙 çok guzel msjlar atıyor birde ovülasyon günlerin tutuyor mu senin
Blackkcat Deletedmom00170 geçen ay ovü testi yaptım ovulasyon günlerimin tuttuğunu farkettim pepappla,gönderdiği mesajlar çok hoş evet💜şu an ovü günümün 3.günü🥰
Deletedmom00170 Blackkcat kuzum bu haftayo degerlendir ben 2seneye yakın pepapp kullanıyorum ve vok memnunum sanirim yanlış hatirlamiyorsam akintim oldugu zaman benimde tutmuştu bu ay da tutup tutmadigina bakacağım 😍
Blackkcat Deletedmom00170 bende epeydir kullanıyorum evet bugünleri iyi değerlendirmek lazım🙈akıntmda var kasık ağrılarımda hadi bakalım yumurtluyorum galiba😁
Deletedmom00170 > Blackkcat bende epeydir kullanıyorum evet bugünleri iyi değerlendirmek lazım🙈akıntmda var kasık ağrılarımda hadi bakalım o gün pepapp bana d3di ki sigara yumurtalari öldürüyor her elimde sigara aldiğimda o gelir bırakırım elimden😍
Deletedmom00170 Allah isteyen;Dileyen: o duygunun hakkıni verebilecek herkese anne baba olmayı nasip etsin inşallah içısıra benide 💙