Betulsna Deletedmom00170 evet cnm hele Bi başlamak nasip olsun saklayacağım. Eğer olurda hamile kalırsam artarsa testler isteyen birine gönderirim inşallah
Deletedmom00170 > Blackkcat bende epeydir kullanıyorum evet bugünleri iyi değerlendirmek lazım🙈akıntmda var kasık ağrılarımda hadi bakalım o gün pepapp bana d3di ki sigara yumurtalari öldürüyor her elimde sigara aldiğimda o gelir bırakırım elimden😍
Blackkcat Deletedmom00170 kuzummbırak sigarıyı demek kolay ama bende bırakanlardanım rahatlıkla bırak diyorum aynı şeyleri yaşadık2paket içerdim çok şükür şu an,evet canım benimde akıntı ve kasık ağrısı var özellikle ayakta dururken bacak bel ağrımda
Blackkcat Deletedmom00170 benden de bir abla tavsiyesi olsun o zaman💜sigarayı bırakınca yaşam çok daha güzelmiş🥰
Deletedmom00170 Blackkcat yok kuzum zaten 1haftada2 defa icersem içiyordum şimdi o bildirimi geliyor aklima bırakiyorum
Betulsna Deletedmom00170 hamile kalırsam gönderirim eğer kalmazsam devam😊dua et kalayım da göndereyim
Deletedmom00170 Betulsna Bende belki gidip müsait olursam belki alırım 5 adetini ne yapayım denize düşen yilana sarılır hesabı
Minikkus098 Deletedmom00170 Ben seren bekleyişe çikolata kistimle katıldım 2 yıllık evliyim.Bir ümit bekliyoruz 🙆♀️😂
Deletedmom00170 Minikkus098 Allah isteyen;Dileyen: o duygunun hakkıni verebilecek herkese anne baba olmayı nasip etsin inşallah 💙 beni de inşallah hayırlısı ile