Deletedmom00170 Berenvealp aynen kuzum 12.günde dahil 1 haftayı değerlendir haftada 2 gün arayla çünkü sperm kadinin vucudunda 3 ile 5 gun yaşar hergun üst uste olursa kalite düşer
Berenvealp Tugce1803 yumurtlamayı görünce ilişkiye girilmesi gerekir diye biliyodum önemli olan çatlama mıydı
[silindi] Berenvealp zaten son üç günü değerlendirdiysen ,bugün bekle. yarın tekrar eegerlendir derim;)
Tugce1803 Berenvealp Spermler 2 gün yaşıyor önceki ilişkilerinizde ulaşırsa yumurtaya sıkıntı yok🙋♀️Gün aşırı ilişkiye devam edin
[silindi] Berenvealp sperm azalır canım bugün gene bulun yarın bulunma ,oburgun bulun.yada bugün dur yarın ilişkide bulun ,yumurtan bu gece çatlama bile 1 gün ömrü var ..yani yarın ilişki oldu zamanda yumurtayla buluşur.;)
Berenvealp Tugce1803 bugün ve yarında değerlendirip sonra 2 günde bir değerlendirsem tutmaz mı. Biz 3 gecedir boşuna mı değerlendiriyoruz yani ?
Tugce1803 Berenvealp Boşuna değil tabi ki hiç boşuna olur mu💁♀️bugün değerlendirin yarın ara verin 2 gün sonra tekrar devam edin
Berenvealp Tugce1803 tamam öyle yapıcam çok teşekkür ederim. İşimiz artık Allah’a kaldı ol derse olur bekleyip göreceğiz 🤗
Berenvealp Betulsna hiç sormayın yaa birde bu benim ikinci gebeliğim olacak Allah izin verirse 1 kızım var ona ilk aydan hamile kalınca hiç zorlanmamıştım. 2. için 2-3 aydır deniyoruz olmuyor bu ay ovulasyon denedim ama daha çok panik oldum 😬
Betulsna Nesahhn tamam kuzum test çok nasıl olsa 🤗 biter bitmez başlayayım. Şimdi çizgi koyulaşana kadar testi tekrarlayacam ve testteki çizgi koyulaşana kadar ilişkide mi buluncaz?sonra silikleşince çatlama mı oluyo o gün yine mi ilişki olmalı? Off çok karışık ya ne zormuş çocuk yapmak 🤦🏻♀️
Nesahhn Betulsna adetin bitince teste başlayacaksın. Hergün aynı saatte yapmaya ve yapmadan 2 saat önce sıvı almamaya dikkat et. Ama o iki saat idrar biriktirme gelirse git yap. Hepsine numara ver atma sırala. Koyulaşmaya başlayacak. Başladığı zaman bir gün dolu bir gün boş ilişki. Silikleşmeye başladığı zaman testi bırakabilirsin. Gerisi de dua 🙏🏻
Deletedmom00170 Betulsna evet kuzum tekrarla testi koyuluşnca ilişki yaşa sonra silikleşince ertesi gun tamamdır birak
Betulsna Berenvealp bnm 2 kimyasal oldu adet bitince ovulasyon deniycem bakalım Allah nasip edecek mi. Allah bağışlasın kızını Rabbim gönlüne göre versin🙏🏻
Selinish_ minikmucizem1_ eğer yine yumurtlama gibi kıpkırmızı olduysa hamilesin 😍 bende 3 gün kala tekrar yaptım ovulasyon testiyle anlamıştım gebe olduğumu . Umarım güzel haberler verirsin 🙏😍
Selinish_ Betulsna başla canım 😊 çok var elinde test . Benim ilk ay tutunca elimde 13 adet test kaldı . Umarım seninde öyle olur 🙏🤗
Betulsna Selinish_ ayy inşallah canm. Kalsın geri kalanı da isteyen Bi arkadaşa kargolayabilirim keşke kalsa da 🙏🏻
Selinish_ Tuba1234_4 herkesin gebe kalabilme günü farklı oluyor . Bu testi her gün yapıp , hangi gün hamile kalabileceğimizi öğreniyoruz . Ve o gün ilişkiye giriyoruz .