[silindi] Betulsna ekimin 7 sinde olacaksın ozaman ayın 22sinde felan yumurtlama olcak ozaman canım.18 inde felan başla sen ovulasyon testine gün gün takip edeceksin
Deletedmom00170 Berenvealp gonderdigine göre 12den sonra siliklesmis 12.gün gibime geldi kac gunde regl goruorsun
Berenvealp Deletedmom00170 12. gün yumurtlama oldu gibi o gün testte iki çizgide eşitti. şu an üstünden geçtiği için rengi değişmiş. Biz zaten 3 gecedir değerlendiriyoruz. Bugün t çizgisi silikleşmiş gibi geldi yanlış mı anlıyorum
[silindi] Berenvealp tamam canım.buyuk ihtimalle bugün yarın çatlar yumurtan bugün iliskide bulun gece yada yarin yumurtlama olursa spermle bulmuşsun ,yarın dur obursugun tekrar bulun;)
Melike37 Berenvealp çatlaman oluyor kuzum bugunude değerlendir tam silik gördüğünde testı yapmayı bırak 10. 15 gun say erken gebelik test yap 12 13 ü değerlendirdin dımı canım
Deletedmom00170 Berenvealp aynen kuzum 12.günde dahil 1 haftayı değerlendir haftada 2 gün arayla çünkü sperm kadinin vucudunda 3 ile 5 gun yaşar hergun üst uste olursa kalite düşer
Melike37 Berenvealp tutar kuzum yarında ovulasyona devam et sılık görmesen ama silik görürsen devam etme yarın akşamıda değerlendir sonra ovulasyonu yapmayı bırak 10 veya 15. Gün say erken gebelik testını yap ben 11. Gun öğrendım
Nesahhn Betulsna hiç riske etme. Adetin biter bitmez başla. Bende dün başladım bugün kontrol vardı. Klomen başladı doktorum. Ve haftaya cuma çatlatma iğnesi yapılacak. Bende bu sırada yumurtlamayı takip etcem. Bakalım sonuç ne olacak.
Betulsna Nesahhn tamam kuzum test çok nasıl olsa 🤗 biter bitmez başlayayım. Şimdi çizgi koyulaşana kadar testi tekrarlayacam ve testteki çizgi koyulaşana kadar ilişkide mi buluncaz?sonra silikleşince çatlama mı oluyo o gün yine mi ilişki olmalı? Off çok karışık ya ne zormuş çocuk yapmak 🤦🏻♀️
Tugce1803 Berenvealp 12.gün yumurtlama olmuş 14.gün çatlamış canım. Şimdi 14.gün ve ertesi 3 gün ilişkiye girin. Daha sonra 2 günde bir ilişkiye devam edin
Berenvealp Tugce1803 biz 3 gecedir değerlendiriyorduk zaten bir 3 gece daha çok fazla olmaz mı sperm kalitesi açısından 6 gece üst üste olacak çünkü
Tugce1803 Berenvealp ama önemli olan çatlaması yani testte olmamasına rağmen neden ilişkiye girdiniz ki?Çatlama 14.gün olmuş inşallah yumurtlama günü tutmuştur gün aşırı devam edin
[silindi] Berenvealp sperm azalır canım bugün gene bulun yarın bulunma ,oburgun bulun.yada bugün dur yarın ilişkide bulun ,yumurtan bu gece çatlama bile 1 gün ömrü var ..yani yarın ilişki oldu zamanda yumurtayla buluşur.;)
Berenvealp Tugce1803 yumurtlamayı görünce ilişkiye girilmesi gerekir diye biliyodum önemli olan çatlama mıydı
Berenvealp Tugce1803 bugün ve yarında değerlendirip sonra 2 günde bir değerlendirsem tutmaz mı. Biz 3 gecedir boşuna mı değerlendiriyoruz yani ?