Defnenaz Canım nasıl oldun? İyi misin? İnşallah bir sıkıntı yoktur. İnsan yıpranıyor sürekli aynı şeyleri yaşaya yaşaya. Her şey çok güzel olsun, bu defa sıkıntı yaşama inşallah. Ben de 2 kere kürtaj oldum karnımda öldükleri için. Kan pıhtılaşması çıktı. Rahim filmi çekildim ve rahmimde kavis çıktı ondan da ameliyat oldum.
Şimdi üçüncü hamileliğim kan sulandırıcı iğne vuruluyorum her gün göbekten. Sen de pıhtılaşman için iğne kullandın mı?
Şuan ben de çok korkuyorum mide bulantım bugün birden kesildi :///