Defnenaz merhaba benimde bir bir düşüğüm var. Pıhtılaşma yüzünden. Hemen testleri vs yaptırdım. Şimdi hamileyim ve iğne kullanıyorum her gün. İğne için doktor kese oluşana kadar başlamamız lazım demişti. Erken gebelik testiyle adetten 6 gün önce öğrenmiştim çünkü. Neyse çok şükür her şey iyi gitti. Kalp atışı görcez, bebeği görcez derken 6+4 dahi karından kese bomboştu. Çok üzüldüm hemen korktum. Yine olmadı diye. Alttan bakınca göründü. Bu arada aynı ağrılar bende de oldu. Yerleşme, rahmin genişliyor vs. Psikoloji bunların hepsinden daha önemli olumlu düşünün lütfen. Allah sizi mutlu haberlerle karşılaştırsın