Defnenaz öncelikle çok geçmiş olsun dilerim korktuğun şey değildir
Yakın bi arkadaşımda bi kaç düşükten sonra yıpranmıştı artık özel bi muayene kliniğine gitti doktoru çok iyiydi yıllardır hep kadında sorun vardır deyip düşük sebeplerini hep kadında aramışlar ama bu yeni doktoru eşininde tahlillerini yaptırıp sorunun onda olduğunu düşüklerin bu sebepten kaynaklandığını söylemiş eşinin sperm kalitesi düşük olduğu için kese oluyo ama tutunamayıp düşük gerçekleşiyormuş
Doktorlar Tek sorun pıhtılaşma deyip düşükleri normal karşılamamalılar bence siz olabilecek her yolu değerlendirin ve umudunuzu kaybetmeyin