Defnenaz canım bende 4 defa yaşadım tüpbebek düşük.ikisi ikizdi. Ne hissettiğini çok iyi anlıyorum . 5.de düşmedi ne korkular atlattığımı tahmin edersin.kucağıma almama az kaldı şükürler olsunki
Geçecek bu üzüntüler
Acını yaşa ağla ama vazgeçme
Ümidini kaybetme
Bak benim olacak
Seninde olacak inş
Demekki bunu yaşaman gerekiyormuş öyle düşün