irem01 ilk gebeliğimde 7+4 te kalbi durdu. Hemen tüm genetik testleri yaptırdım. Kan pıhtısı çıktı ve doktoru değiştirdim.
2. Gebeliğimde boş gebelik yaşadım ve 8. Haftada kürtaj oldum yine.
3. Gebeliğimde (2. Ve 3. Gebeliğimdeki doktor aynı) tam 5. Hafatada kanama oldu ve kese pedime düştü. Doktoru değiştirdim.
4. Gebeliğe başlamadan önce Doçent murat beyi bulduk. Rahim filmi çekti sıkıntı çıkmadı. Ve 4-5 ay sonra hamile kaldım ama kendisi tatilde oldugu için bu anlattıgım profa gittim. Bu profun söylediklerini murat hoca saçma buluyor ve bekle çarşamba geleceğim diyor.
İlk 3 gebeliğimde de betam çok sağlıklı artıyordu. 2 katı ve üzeri ama bunda artmıyor o kadar. Boş gebeliğimde de 1000 e kadar çıkmıştım. Bu bi belirti değil sanki canım ya :(