Defnenaz hemen kötü düşünme canım hamileliğimin ilk 3ayi sürekli adet sancısı çektim ben inanılmaz hemde ve göğüs hassasiyetim bir oluyor bir kayboluyordu hatta kaç kere doktora gittim göğüslerim artık acımıyor diye doktor da gülmüştü bana 9 ay boyunca goğüslerin bomba gibi olacak diye bir kaide yok demişti Rabbim korktuğumuza uğratmasın inşallah bol bol dua et