Rukiye2709 şuan çalışıyorum canım 4de çıkıcam bugün de ctesi evham yapmayıp rahat olmaya çalışıcam çünkü huy edindim bunu mesela doktora gidiyorumya aradan 1 hafta geçiyor ben huzursuzlanmaya başlıyorum gidiyorum sağlık ocağına dinliyorum kalp atışını aradan 1 hafta geçiyor yine aynıyım ve bebeğimi de etkiliyor benim stresim o yüzden akışına bırakıp stressiz olmam lazım 🙏😊