EngucluAnne bebeğim karnımda hareket edene kadar hamile olduğumu hiç anlayamadım. Bir kez bile midem bulanmadı. Tiksinme ve aşerme yaşamadım. Ruhsal değişimim olmadı. Karnım çok sonradan belli oldu doğurmak üzereyim hala kibar 😊 ama hareketlerini hissedince ve ultrasonlarda görünce büyüdüğünü o zaman hisler oluşuyor. Şu an doğsa da sevsem diyorum. Snn haftalarındayken ben de hiissizdim canım normal bence 😊